دندان پزشکی زیبایی اهواز | دندان پزشکی در اهواز | ایمپلنت اهواز | کاشت ایمپلنت

saeideh_baghery@yahoo.com 986133920780-82+ امروز : ۰۷۹: پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | ساعت : ۱۹:۴۲:۱۰

نخ دندان برای لبخندی زیبا و درخشان

ارسال شده در تاریخ ۲۶ آبان ۱۳۹۷ بدون نظر

کلینیک تخصصی دندانپزشکی پاستور

زمانی که بخشهای باکتریایی چسبنده، بر روی دندان پلاک، می‌سازد به مرور سخت می‌شود و اگر روزانه از بین نرود، پلاکها لکه ها را نیز جذب میکنند بنابراین ازبین بردن آنها بصورت روزانه، یک راه آسان برای حفظ لبخند درخشان است. اگر چه مسواک زدن دو بار در روز برای حذف پلاک بسیار مهم است با این وجود نخ دندان نبایست فراموش شود، بدون نخ دندان، حدود ۳۵ درصد از سطح دندان شما تمیز نمی‌شود ، براساس اطلاعات مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC)، توجه نکردن به پلاک‌ها می‌تواند باعث مشکلات جدی‌تری گردد.

  1. نخ دندان سنتی

نخ سنتی از رشته یا نایلون و یا (PTFE) polytetrafluorethylene تشکیل شده است. نخ نایلون چندرشته‌ای از رشته‌های منفرد نایلونی است. این رشته‌ها گاهی اوقات می‌تواند پاره شود و یا میان فضاهای تنگ بین دندان‌ها از هم گسیخته شود، نخ PTFE ساخته شده از یک رشته منفرد است و هنگام استفاده رشته‌رشته نمیشود. هر دو نوع نخ در صورت استفاده مناسب باعث حذف پلاک و بقایای مواد غذایی خواهند شد، بنابراین نوعی از نخ دندان را انتخاب کنید که بهترین جواب را از آن بگیرید.

  1. نخ Threaders

نخ threaders ابزار یکبار مصرف است که برای مردمی که در دهانشان پل، براکت و یا سایر ابزار دندانپزشکی دارند و در فضاهای بین دندانهای آنها نخ سنتی قابلیت استفاده ندارد مناسب میباشد. خوشبختانه، نخ threaders برای استفاده بسیار آسان است. گر چه استفاده از نخ threaders ممکن است خسته کننده باشد اما جز مناسب‌ترین راه‌ها برای تمیز کردن اطراف دندان برای جلوگیری از لکه دندان خواهد بود.

  1. Flossers

Flossers، که Flooss Pick نیز نامیده می‌شود، یک راه آسان برای کشیدن نخ دندان در حال حرکت است. این دستگاه مجهز به یک دسته در یک سر و یک قطعه از نخ در انتهای دیگر است. از آنجا که آنها بسیار کوچک، شما می‌توانید به راحتی آنها را در کیف پول خود، کیف یا جیب نگه دارید. -Flossers تنها یک قطعه کوتاه از نخ دارد، بنابراین دندانپزشکان توصیه میکنند که این نخ پس از هر بار استفاده، شستشو شده و یا دور انداخته شود.

  1. مسواک بین دندانی

برس بین دندانی، برس گرد یا مخروطی شکل است و برای حرکت در بین دندان‌ها به اندازه کافی نازک است. آنها بسته به ترجیح مشتری با دسته بلند و یا کوتاه هستند. این ابزار به خصوص برای افرادی که مشکل استفاده از نخ های سنتی دارند مفید است، همچنین آنها برای افرادی که با استفاده از نخ های سنتی احساس راحتی نمیکنند، بسیار مفیدند. در مورد برس بین دندانی ثابت شده است که در زدودن پلاک‌ها موثرند.

  1. Water Flossers

Water Flossers ابزاری دستی است که بین دندان‌ها را با جریان مناسبی از آب تمیز میکند. این ابزار، هرگونه پلاک و یا ذرات مواد غذایی را از فضاهای بین دندانی پاک میکند. مانند برس بین دندانی، flossers Water برای افرادی که قادر به استفاده از نخ دندان سنتی نیستند، ایده‌آل است. یک مطالعه که در مجله بالینی دندانپزشکی نشان داده است که flossers Water در کنار مسواک، می تواند پلاک‌های بیشتری را نسبت به نخ سنتی حذف کند.

مهم نیست که از این ابزار نخ دندان ، کدامیک را انتخاب کنید، استفاده از نخ دندان فوق العاده مهم است و نیاز است یک بار در روز انجام شود. با از بین بردن پلاک از بین دندان‌ها و دیگر مناطقی بر خط لثه دسترسی راحتی ندارند می توانید خطر ابتلا به لکه دندان و یا ورم لثه را کاهش دهید. با دندانپزشک خود و یا متخصص بهداشت دندان،جهت انتخاب بهترین نخ دندان برای نیازهای فردی خود مشورت کنید.

 

کلینیک تخصصی دندانپزشکی پاستور

 

تلگرام

تلگرام-کلینیک-پاستور

وام

شرایط-اعطای-وام-کلینیک-پاستور

اطلاعات تماس

تلفن:
33920780-82 061
33920764
33920729
33920728

ایمیل:
info@pasteurclinic.com

اینستاگرام

آدرس:
اهواز، کیانپارس، خیابان 4 شرقی، مجتمع پاستور، طبقه اول و دوم

آخرین نوشته ها

  • 1
  • 59
  • 12
  • 796
  • 2,334
  • 583,913
  • 88